Höstschema 2017 vecka 35-51

 

Måndag

kl. 08,00  Spinn 60 min Marika (start v.36)

kl. 09,00 Senior Pilates 60 min Marika (start v.36)

kl. 17,00  Pump-It/Spinn 90 min Marika

kl. 17,30  Spinn 60 min Marika

Tisdag

kl. 16,30  Core 60 min Marika

kl. 17,30 Bootcamp 60 min Marika

Onsdag

kl. 08,00  Spinn Pyramid 60 min Marika

kl. 09,00 Senior Bootcamp 60 min Marika

kl. 17,30  SpinnIntervall/Pilates 90 min Marika

kl. 18,00 Pilates 60 min Marika

Torsdag

kl. 09,00  Pilates 60 min Marika

kl.17,30 Spinn 60 min Caroline (start v.36)

Fredag

kl. 17,00 Multi 60 min Martina (start v.38)(slut v.49)

  • Core – Här lägger vi fokus framför allt på vår mage och rygg. För att uppnå en bättre kroppskontroll jobbar vi med balans, smidighet och styrka.

  • Spinn Pyramid – Ett pass för dig som älskar backträning. Här jobbar vi i såväl korta som långa backar med tuff belastning
  • Pump-It – Här tränar vi alla muskelgrupper, både stora och små med hjälp av en skivstång. Vikterna anpassar du själv efter övning och egen förmåga. En perfekt blandning av uthållighet och styrka.
  • Spinn – Ett härligt fartfyllt spinningpass, där vi i takt till musiken jobbar uppför och utför i olika tempon. Ta med handduk och vattenflaska.
  • Pialates – En skonsam träningsform där vi med koncentration på magen & andningen utför långsamma, mjukgörande, tänjande och stärkande rörelser för att uppnå längre, starkare och smidigare muskler. Vi sänker vår stressnivå och får ett inre lugn!
  • Boot camp – Ett högintensivt pass, där vi tränar ALLA muskelgrupper! Här använder vi vår egen kropp som vikt och motstånd, både högt och lågt. En rolig och fartfylld timme, man sent glömmer  😉
  • SpinnIntervall – Ett tufft intervallpass, för dig som verkligen vill utmana din kondition med högintensiv maxträning!
  • Multi – Ett roligt stationspass, där vi jobbar både med redskap och vår egen kroppsvikt för att öka både muskelmassa och syreupptagningsförmåga.